7/24 Ücretsiz Sigorta Danışmanlığı…
0(224) 452-5075

ALLİANZ TÜRKİYE

Allianz Türkiye

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance “Global 500” araÅŸtırmasına göre “Dünyanın En DeÄŸerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 140 binin üzerinde çalışanıyla 86 milyon müÅŸterisine, dünyanın en büyük sigorta ve varlık yönetimi ÅŸirketlerinden biri olarak hizmet veriyor. 

2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüÄŸü, 4000 acentesi, 2000’in üzerinde banka ÅŸube kanalı ve 4500’ün üzerinde anlaÅŸmalı kurumuyla 81 ilde 7 milyon müÅŸterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında, elementer sigortalar alanında faaliyet gösteren Allianz Sigorta, hayat sigortaları ve emeklilik branÅŸlarında faaliyet gösteren Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz YaÅŸam ve Emeklilik ÅŸirketlerini barındırıyor.

Allianz’ın Türkiye’deki tarihçesi 1923, varlığı ise 1988 yılına dayanıyor.

1 Eylül 1923’te İtalyan sigorta ÅŸirketi Riunione Adriatica Di Sicurta’nın Åžark Sigorta’yı kurmasının üzerinden geçen 51 senenin sonunda Åžark Sigorta, Koç TopluluÄŸu bünyesine katıldı.

1988 senesinde Allianz, Japon sigorta ÅŸirketi Tokio Marine ile birlikte Åžark Sigorta’ya ortak oldu. 1991’de de Åžark Hayat Sigorta kuruldu. 1998 yılında Koç Allianz Sigorta ve Koç Allianz Hayat Sigorta olarak isim deÄŸiÅŸtiren iki ÅŸirket, 2008 yılında Allianz’ın Koç hisselerini devralmasıyla, Allianz Sigorta ile Allianz Hayat ve Emeklilik ünvanlarıyla faaliyet göstermeye baÅŸladı. 2013 yılında Allianz Grubu Türkiye’ye yeni bir yatırım yaparak Yapı Kredi Sigorta ve Yapı Kredi Emeklilik ÅŸirketlerini bünyesine kattı. 2013 yılının Ekim ayında Yapı Kredi Emeklilik, Allianz YaÅŸam ve Emeklilik olarak isim deÄŸiÅŸtirdi. 2014‘te ise Allianz Sigorta ve Yapı Kredi Sigorta ÅŸirketlerinin birleÅŸme süreci tamamlanarak elementer sigorta faaliyetleri Allianz Sigorta çatısı altında toplandı.

Sigorta sektörünün lideri ve güçlü finans kuruluÅŸu Allianz Türkiye’nin yatırımları bunlarla sınırlı kalmadı. 2015 yılında genel merkezini İstanbul’daki Allianz Tower'a taşıyan Allianz Türkiye, 2016 yılında ise bölgesel yatırım kararı aldı. İzmir’de açılacak olan operasyon merkezi Allianz Kampüs ile birlikte Allianz Grubu’nun 2008 yılından bu yana Türkiye’ye yaptığı yatırımlar 3,5 milyar lirayı buldu.

Tüm dünyada olduÄŸu gibi Türkiye'de de müÅŸteri memnuniyetini esas alarak sürdürülebilir büyümeyi hedefleyen Allianz'ın stratejisinin temelinde, müÅŸteri memnuniyeti ve baÄŸlılığında en iyi sigorta ÅŸirketi olmak, hayat, emeklilik, elementer ve saÄŸlık alanlarında pazar payı ve kârlılıkta lider olmak, dijitalleÅŸme odaklı yeni nesil sigortacılığa öncülük etmek, yüksek performans ve iÅŸ birliÄŸine dayalı ÅŸirket kültürünü korumak ve geliÅŸtirmek yatıyor. Allianz Türkiye, müÅŸterilerinin saÄŸlıklarını, yıllar boyunca oluÅŸturdukları varlıklarını korumak, hayatlarının tüm evrelerinde kendilerinin ve ailelerinin yanında olmak misyonunu benimsiyor.

MüÅŸteri memnuniyeti ve teknoloji odaklı yeni nesil sigortacılığın öncüsü

MüÅŸteri memnuniyeti ve teknoloji odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüÄŸünü üstlenen Allianz Türkiye son yıllarda iÅŸ süreçlerinin dijitalleÅŸmesini odağına alarak müÅŸterilerinin beklenti ve taleplerini hızlı ve etkin bir ÅŸekilde yönetmeyi odağına koydu. Dijital DönüÅŸüm Programı ile baÅŸlayan bu dönem içinde müÅŸterilerinin hızlı ve kolay eriÅŸim saÄŸlayarak poliçelerini, ödemelerini, tazminat detaylarını ve süreçlerini, bireysel emekliliÄŸe yönelik birikimlerini takip edebilmelerine, saÄŸlık hızlı hasar bildirimi, katkı payı artırma ve fon deÄŸiÅŸimi yapabilme, doktor ve hemÅŸire desteÄŸine bir tuÅŸla ulaÅŸabilme imkânları sunan Allianz’ım Mobil Uygulama’yla müÅŸterilerinin yanında olmaya devam ediyor. Hızlı Teklif, Online İşlemler Merkezi, Online Seyahat SaÄŸlık Sigortası, DigitALL Portal, gibi bir dizi ürün ve hizmeti de müÅŸterilerinin hizmetine sunan Allianz Türkiye dijitalleÅŸmenin insan hayatına kazandırdığı hız ve verimliliÄŸi sigorta alanında da göstermeye devam ediyor.

Allianz Seninle, İyiliğin Yanında

MüÅŸterileri için var gücüyle çalışırken, toplumun yaÅŸam kalitesini artıran sosyal bir marka olmayı da hedefleri arasında üst sıraya yerleÅŸtiren Allianz Türkiye “Allianz Seninle, İyiliÄŸin Yanında” mottosuyla, sürdürülebilirlik prensipleri üzerine kurulmuÅŸ olan sigorta sektöründe birçok ilke imza atıyor. BirleÅŸmiÅŸ Milletler Küresel İlkeler SözleÅŸmesi’ni imzalayan Türkiye’nin tek global sigorta ve emeklilik ÅŸirketi olan Allianz, BirleÅŸmiÅŸ Milletler’in Kadınları Güçlendirme İlkeleri’ni (WEPs) imzalayan ilk sigorta ÅŸirketi ünvanını da bulunduruyor. Sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalara önem veren Allianz Türkiye sürdürülebilirlik stratejisinin temeline çevrenin, bireyler, kurumlar ve toplumun iyiliÄŸi için alınacak aksiyonları tek tek hayata geçirmeye devam ediyor.

Allianz Türkiye’nin faaliyet alanları

Allianz Türkiye çatısı altında bulunan ve elementer sigortalar alanında hizmet veren Allianz Sigorta’nın ürün gamında araç sigortaları, özel saÄŸlık sigortaları, ev sigortaları, iÅŸ yeri sigortaları, seyahat saÄŸlık sigortaları, kurumsal sigortalar, sorumluluk sigortaları, nakliyat ve havacılık sigortaları ve tarım sigortaları bulunuyor.

Hayat sigortaları ve emeklilik branÅŸlarında faaliyet gösteren Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz YaÅŸam ve Emeklilik ÅŸirketleri, müÅŸterilerine bireysel emeklilik planları, otomatik katılım, bireysel hayat sigortaları ve kurumsal hayat sigortaları sunuyor.

2016 senesinin lideri

2016 yılını sigorta sektörünün lideri olarak tamamlayan Allianz Türkiye, üç ÅŸirketinin konsolide verilerine göre, 526,4 milyon Türk lirası kâr elde ederek yüzde 28 oranında büyüdü. Allianz Türkiye, hayat dışı branÅŸlarda 5,8 milyar Türk lirası prim üretimi, yüzde 42,6 büyüme ve yüzde 16,3 oranında pazar payı elde ederek sektör liderliÄŸini devam ettirdi. Hayat branşında 600 milyon Türk lirası prim üretimi ile yüzde 3,8 büyüyerek yüzde 11,3 pazar payı elde eden Allianz Türkiye, bireysel emeklilikte 846.135 katılımcı, 10,2 milyar Türk lirası fon büyüklüÄŸü ile yüzde 20,6 büyüyerek yüzde 16,7 pazar payının sahibi oldu.